Thursday, September 15, 2005

2oo5-szeptember-----ULMAN KOWALSKY Semmiért Nem Felelös Minisztérium

Sehonnai Bitang Ember??????????????

Láttam egy hirdetést a falon: EAT FISH MAKE A COW HAPPY
Én azt mondom:
DRINK WINE MAKE A BEER HAPPY

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


A múltban kotorásztam múltkor
Előszedtem a régi dolgokat újból
Jókat nevettem de sirtam is kicsit
Jó hogy megvagy és jó hogy nem vagy itt


Ulman Kowalsky, Bentlévő Kintlévőségek




Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb bbbbbb bb bbb bb
Bbb b b bbb b bb b

Ulman Kowalsky, Többé kevésbé
A neodadaistákhoz tartozó Fárenhely kutatók legújabb-a napokban napvilágott látott- képszóösszetétele





A hátamon fekszem és a plafont bámulom. A plafonon egy foltozást. És koncetrálok. Arra várok, hogy hirtelen egy világmegváltó ötletem támadjon. Még hunyoritok is hozzá. Csak a foltozás a plafonon.

Ulman Kowalsky, Elfekvő világmegváltás






Egy Hosszú Lépés a Házmesterrel
A Kis Vadász Zsiros Deszkáján

Ulman Kowalsky, Bor Kor Csolya



Mozdulatlan vonat tolat
Szemed meredt menetre mered
Kezeddel vered a vakolat

Ukman Kowalsky, Időtlenitő



Amit keretbe teszel, soha ki nem jön onnan.

Ulman Kowalsky, Kerettenet




....molyrágta pongyolád
gyűrődéseibe bújt
végtelen bozontod vagyok
éhes lüktetésedből
csillant gyöngykoszorúd
szétgurult fényeit kutatom
szálkád puha ráncaiban
fürdő kósza napfényszigeted
hajótöröttje vagyok
borostás hableányod
bibor köntösben térdelő
nyálát csorgató halottad vagyok
lényedtől megmérgezett
és az örökkévalóságba fagyott
háremed vagyok
füstös jégszilánk
ereszek begyébe dugult
hószitta levélgubanc
megsárgult hónaljkoszorú
a korlátok tövén
menyasszonyi menetbe tévedt
halottaskocsi
rolytos szalámivég petyhüdt uborkaszál
tépett varjak ragacsos hörgése vagyok
úttesten szétkent madárlábnyomok
lüktető spirál az idő kapcarongyain
végtelen hómeződ vagyok
lekaszált rétjeid virághalmai vagyok
mosolyod könnyes rabszolgája
lehelleted véres lakomája
ágyadnak mérges buzogánya
könyörtelen álmaid vagyok
magányod ünnepe vagyok
patkánygyomorba fulladt
savanyú tortalapok
óceán habjaiban böfögő
combodalattjáró vagyok
köldöködbe bambuszt palántázó
beszédes kertészed vagyok
zárkózott nyilttörésed
orvosi műhiba mérged
fagyasztott konzerve vagyok
pórázon tartott természetellenes
vágyaid keréknyoma
szárazkenyérből tartott lakoma
udvarra kiöntött borok
füstölgő pora
a kor utolsó asszonya
és férfija
a valóság és képzelet ostora
szerelmed és a mindenség
zsarnoka korhadt fákon
zöldelő

moha


//////////////////////////////////////////////////////////

Szeretem a telet, az ember csizmában mehet, a boltba, kabátját végig kigombolva, nyakában sállal, sapkával hanyatt vágódva havat lapátolhat az éj leple alatt



Nem tudhatod ha nem
Volnál mi volna
Mert nélküled az élet
Nem válik valóra
Havas rétek
Törött ingaóra
Belül a lélek
Mély falrepedések
A múltad manója

Magad
Ulman Kowalsky,2005.ápr.5.





Jó lenne valakit meg HUG-ni
Mondja az amerikai
Jó lenne valakit meghágni
Mondom én

Ulman Kowalsky
A HUG cimű könyvről

No comments: