Wednesday, June 27, 2012

Mi a célom ezzel a retekkel?


Nekiálltam én ennek a kertészkedésnek, olvastam, tanultam, és azt láttam, hogy mindenki össze-vissza beszél, és nincs egy értelmes könyv, ami az alapoktól elmondja mit hogyan kell. Az a célom ezzel a bloggal, hogy egyrészt összegyűjtsem az egyes zöldségekről olvasható, sokszor egymásnak ellent mondó termesztési adatokat, ismereteket, ezek közül kiszűrjem és lejegyezzem, hogy melyek a valóban használhatóak, továbbá megosszam, hozzám hasonló kezdő kertészekkel az eddigi tapasztalataimat, nézeteimet. Célom továbbá, hogy te is kedvet kapj egy kis veteményes kialakításához, ha akad akár egy icipici, talpalatnyi föld a környezetedben. Eloszlatva a legnagyobb félelmeket: a boldog kert fenntartása nem vesz sok időt igénybe, és nem jár kapálással. Kertésze viszont tudja mit eszik, és olyan kapcsolatba kerül majd a környezettel, amiről eddig nem is álmodott.

No comments: